Nieuws

Extra lesuren vanaf september

11-07-2017 11:28
Vanaf september zijn er extra lesuren op dinsdag! Voor karate jeugd komt een extra uur en het kobujutsu uur voor senioren wordt verlaatst naar dinsdag. We beginnen ook met een karate uur voor senioren op dinsdag van 19:00-20:00. Dit uur is geschikt vanaf circa 15 jaar. Kom gerust eens mee trainen...

Allemaal Geslaagd!

09-06-2017 14:13
Op 19 mei waren er kobujutsu examens. De leerlingen gingen op voor geel, blauw, groen en bruin. De bo, sai en tonfa moesten allemaal gepresenteerd worden. Iedereen gefeliciteerd. Het zag er echt goed uit!!

19 mei Examens Kobujutsu om 18:30

18-04-2017 20:44
Op 19 mei zijn er Kobujutsu examens van 18:30-19:30. Je kan om 16:30 nog komen oefenen als je wilt. Er is wel gewoon karateles om 17:30-18:30. De kosten zijn 12,00 euro (incl band en diploma). Ditmaal geen Japanse diploma's dus iets goedkoper dan normaal. Tot groene band wordt je...

Trainen in de mei vakantie

18-04-2017 20:40
In de mei vakantie is er gewoon training. Ook op 5 mei. Dus pak je GI en kom meedoen. In je vakantie mag je gerust een vriendje of vriendinnetje meenemen.

Examens Karate geslaagd!

11-03-2017 20:56
Op vrijdag 10 maart waren er weer karate examens. De kandidaten moesten zich weer van hun beste kant laten zien. Kihon, Kata en Kumite. En dan nog de nodige conditie oefeningen die zwaarder waren dan normaal. Iedereen heeft zich echt heel goed gepresenteerd. Proficiat voor alle geslaagden! ...

Nieuws Budo Ryu Koersen

16-11-2016 09:06

Medaille Toernooi Karate

13-11-2016 17:41

Geslaagd voor Kyu examens

23-07-2016 20:10
!Kijk hier voor de foto's!!

Geslaagd voor Kyu examens

23-07-2016 20:10
!Kijk hier voor de foto's!!

Examens

26-05-2016 22:39
Op vrijdag 1 juli zijn er examens voor Karate en Kobujutsu. De zaal is open vanaf 16:30 om nog te oefenen. Er is geen gewone les op 1 juli. Programma: 16:30 zaal open 17:00 examens kobujutsu 18:00 demonstratie 18:15 examens karate De examens zijn toegankelijk voor vrienden, familie en...
<< 1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>