Nieuws

Stage Zaandam feb 2016

21-02-2016 20:34
Met de  senior deelnemers van Budo Ryu Koersen op zondagochtend de Shodan stage gevolgd in Zaandam van 11:15 tot 13:30. (daarvoor nog wel weer extra vroeg op voor de lerarentraining van 09:00). Weer lekker getraind met Nunchaku, Bo en Tonfa. Nadine en Igor hebben de tonfa en sai geoefend....

Training Kobujutsu op Bertrand Russel College

15-02-2016 18:52
Op 8 en 15 februari hebben de leerlingen van Havo/VWO 3 kobujutsu les gekregen als keuzeles. De les begon met uitleg over Kobujutsu (oude krijgskunsten). Het ingroeten en de shin zen werden ook toegelicht. Daarna hebben ze allen ingegroet. Op 8 februari lag de nadruk op het aanleren van basis bo...

Loting

04-02-2016 21:52
Op 5 februari hebben we de loting met leuke prijzen. Iedereen die zich in januari heeft ingeschreven kan meedoen. Heb je je nog niet ingeschreven? Doe dat vlug en lever het formulier in op 5 februari tijdens de les. Tot vrijdag!

Kobujutsu en Karate seizoen weer begonnen!

10-01-2016 19:48
Vrijdag 8 januari zijn we weer begonnen met de lessen. Voor Kobujutsu is de stof weer opgehaald. De voorbereidingen voor het examen kunnen langzaam aan beginnen. Ook is de eerste Karate les geweest. Er was zeker animo voor Karate in de wijk. En er zat talent bij! In heel januari kun je nog...

Karateles bij Budo Ryu Koersen

13-12-2015 01:27
IVanaf 8 januari  kun je je inschrijven voor jeugd karateles bij Budo Ryu Koersen. Vanaf 6 jaar kun je meedoen. In heel januari kun je gratis kennismaken met karate. Kom het eens proberen. Onder de eerste 10 inschrijvers verloten we een leuke prijs zoals een sporttas, t-schirt, een nunchaku of...

Nieuw in GI!

14-10-2015 20:45
Maarit en Fausto trainen sinds september bij Budo Ryu Koersen Kobujutsu. Hun nieuwe pak (Gi) is binnen. Met het Ryukyu Kobujutsu Hozon Shinko Kai logo van de Japanse bond ziet het er zeker goed uit. Top!

Gratis "BO" bij inschrijving in september 2015

23-07-2015 23:09
De "Bo" actie is weer terug! Als je in de komende periode je inschrijft krijg je een gratis "Bo" (stok 1.80) met je naam in kanji (japanse tekens). Kom eens kobujutsu uitproberen op vrijdag tot 13 jaar om 16:30 en vanaf 13 jaar om 17:30.

Examens geslaagd!

06-06-2015 15:26
Op 5 juni 2015 waren Kobujutsu examens bij Budo Ryu Koersen in Assendelft. De deelnemers gingen op voor 4 kyu, de blauwe band in het kobujutsu. De kata shuji no kon sho, kumite, 15 basic, de kihon werden gepresenteerd. Er was duidelijk vooruitgang sinds het vorige examen. De deelnemers lieten zelfs...

Examens op 5 juni Kobujutsu Assendelft